مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-11سياسي

صلح و سازش در جامعه آثار گرانبهایی به جا می گذارد


مجموعه فعالیت های شورای حل اختلاف آثار و برکات زیادی دارد و باید مورد توجه و اهتمام قرار بگیرد چرا که صلح و سازش در جامعه آثار گرانبهایی به جا می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در همایش تقدیر از تلاشگران صلح و سازش که ظهر امروز با حضور معاون رییس قوه قضاییه و رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور، دادستان مرکز قزوین و جمعی از فعالان شوراهای حل اختلاف استان در سالن عدالت دادگستری قزوین برگزار شد ، اظهار کرد: با توجه به پیچیدگی ها و حجم بالای پرونده در دادگستری صلح و سازش در شورای حل اختلاف، کمک شایانی به رسیدگی به مشکلات مردم کرده و از حجم پرونده های ورودی نیز به محاکم قضایی کاسته می شود.

وی افزود: در بازدیدهایی که از شعب انجام شد مشخص گردید حق الزحمه فعالان شوراهای حل اختلاف بسیار ناچیز می باشد، لذا امیدواریم با تایید قانون مصوب مجلس در شورای نگهبان، مبنی بر استخدام اعضای شورای حل اختلاف قدردان زحمات این افراد باشیم.

رییس کل دادگستری کل استان قزوین یادآورشد: در ماده 31 آمده که عضویت در شوراها افتخاری است و براس فعالیت یک پاداش تعیین می شود ولی در خصوص افراد تمام وقت باید معادل قانون کار پاداش داده شود و انتظار داریم مسئولان همین قانون را اجرا کنند تا زحمات اعضای شوراها جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش در جامعه آثار گرانبهایی به جا می گذارد

صلح و سازش در جامعه آثار گرانبهایی به جا می گذارد