مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-18سياسي

روحیه حماسی در جامعه ترویج داده شود


دادستان همدان با انتقاد از اینکه امروز روحیه حماسی آن طور که باید و شاید در جامعه از سوی دستگاه های مختلف ترویج داده نمی شود گفت: با مسئولیت دادن به نوجوانان و جوانان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان؛ حسن خانجانی صبح امروز در نشست با اعضای ستاد ملی کنگره 8 هزار شهید استان همدان از زحمات فعالان این حوزه قدردانی کرد و افزود: انتقال صحیح فرهنگ شهدا به نسل جوان موضوعی است که از نگاه تیزبینانه این کنگره نباید پنهان شود.

وی افزود: این نوجوانان و جوانان ما بودند که در هشت سال دفاع در برابر دنیای استکبار ایستادند و خم به ابرو نیاوردند و امروز هم می توانند خالق حماسه های بسیار برای سربلندی ایران اسلامی باشند.

دادستان همدان افزود: بهره مندی از جاذبه های هنری و فرهنگی متنوع برای تولید محتواهای فاخر در جذب نوجوانان، اثربخش است.

وی عنوان کرد: برخی کتاب های حوزه شهدا بسیار عالی به نگارش درآمده، اما حجم بالایی دارند و شاید جوان امروز ما همت به مطالعه تمام آن نداشته باشد، بنابراین می توان برای پاسخگویی به ذائقه این نسل، مطالب را به طور خلاصه و منتخب، استخراج کرد و هنرمندانه در اختیارشان قرار داد.

خانجانی با انتقاد از اینکه امروز روحیه حماسی آن طور که باید و شاید در جامعه از سوی دستگاه های مختلف ترویج داده نمی شود، ادامه داد: می توان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه حماسی در جامعه ترویج داده شود

روحیه حماسی در جامعه ترویج داده شود