مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-19پزشكي

4344 بیمار در سیستان و بلوچستان رایگان ویزیت شدند


رییس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از ویزیت رایگان چهار هزار و 344 بیمار در استان خبر داد.

- فاطمه کمیلی در گفتگو با، با بیان اینکه خدمت بی منت در راستای حمایت و حفاظت از سلامت جامعه توسط بسیجیان جامعه پزشکی سیستان وبلوچستان با ‏قوت در دستور کار است، افزود: در سه ماهه اخیر با اعزام 33 تیم فوق تخصص و تخصصی به مناطق محروم و ‏دور افتاده استان هزار و 13 نفر ویزیت رایگان شده و از داروی رایگان بهره مند شدند.

‏وی گفت: به دنبال ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان در مناطق دور افتاده 46 تیم عمومی نیز اقدام به ویزیت و درمان هزار و 831 نفر از بیماران و ارائه داروی رایگان به آنان کردند.

وی ادامه داد: با اعزام 32 تیم بینایی سنجی به نقاط مختلف استان 508 نفر از خدمات رایگان در حوزه چشم ‏پزشکی بهره مند شده و ویزیت شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مشکل بهداشت دهان و دندان از اساسی ترین مشکلات مردم ساکن در مناطق حاشیه و محروم است، بیان کرد: با اعزام 32 تیم دندانپزشکی و همتی که دندانپزشکان این حوزه به شکل جهادی با حضور در مناطق محروم داشتند ضمن افزایش آگاهی افراد برای رعایت بهتر بهداشت دهان و دندان، نسبت به ترمیم دندان های آسیب دیده افراد اقدام شد که در این زمینه 453 نفر معاینه شده و از خدمات مختلف مانند ترمیم، کشیدن دندان و جرمگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4344 بیمار در سیستان و بلوچستان رایگان ویزیت شدند

4344 بیمار در سیستان و بلوچستان رایگان ویزیت شدند