مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 18:092023-05-28سياسي

رییس و اعضای ستاد انتخابات لرستان منصوب شدند


استاندار لرستان در احکامی جداگانه رییس و اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار استاندار لرستان در احکامی جداگانه رییس و اعضای ستاد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان را منصوب کرد.

بر این اساس مجید منعمی نوری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد انتخابات لرستان منصوب شد.

  همچنین کورش بیرانوند مدیرکل امور سیاسی،انتخابات و تقسمات کشوری استانداری با حفظ سمت به عنوان دبیر ستاد انتخابات استان، سیدرضا حسینی سرپرست اداره کل حراست استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات استان، حمید کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات استا، نحمیدرضا هاشمی مدیر فناوری اطلاعات،امنیت فضای مجازی و شبکه دولت با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان، سعید یادگاری مدیرکل مدیریت عملکرد،بازرسی و امور حقوقی استانداری با حفظ سمت به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس و اعضای ستاد انتخابات لرستان منصوب شدند

رییس و اعضای ستاد انتخابات لرستان منصوب شدند