مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-01فرهنگي

پاهای کثیف منتخب جشنواره lift-off انگلستان


فیلم کوتاه پاهای کثیف تولید حوزه هنری استان کردستان به نویسندگی و کارگردانی آذر منصوری به عنوان فیلم منتخب سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم lift-off انگلستان معرفی شد.

- ایسنا/کردستان فیلم کوتاه "پاهای کثیف" تولید حوزه هنری استان کردستان به نویسندگی و کارگردانی "آذر منصوری" به عنوان فیلم منتخب سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم lift-off انگلستان معرفی شد.

  آرمان نصراللهی، معاون فرهنگی حوزه هنری استان کردستان در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: فیلم 100 ثانیه ای پاهای کثیف از تولیدات حوزه هنری استان کردستان در رابطه با معضلات اجتماعی است.

وی در این خصوص عنوان کرد: در سال 1397 با حضور کارگردان نامی کشور پوران درخشنده 14 فیلم کوتاه توسط کارگردانان کردستان به تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان و در قالب یک تفاهم نامه با وزارت کشور در 14 موضوع مختلف و مرتبط با آسیب های اجتماعی این استان در مباحث مربوط به آسیب های خانواده، طلاق، اعتیاد، بیکاری و حاشیه نشینی تهیه و تولید شد که فیلم پاهای کثیف یکی از آن آثار است.

نصرالهی ادامه داد: در این فیلم آذر منصوری تلاش نموده است موضوع خیانت و پنهانکاری یک زوج و تبعات بسیار خطرناک و به قهقرا رفتن طرفین درگیر در این موضوع را به تصویر در آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاهای کثیف منتخب جشنواره lift-off انگلستان

پاهای کثیف منتخب جشنواره lift-off انگلستان