مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-01اقتصادي

نظارت روزانه و مستمر بر روی محصولات پروتیینی در میادین میوه و تره بار


معاون بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: نظارت بر روی مواد پروتیینی عرضه شده در سازمان سخت گیرانه، - معاون بهره برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: نظارت بر روی مواد پروتیینی عرضه شده در سازمان سخت گیرانه، روزانه و مستمر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سرابنشین در مورد وضعیت بهداشتی مواد پروتیینی عرضه شده در میادین و بازارهای مربوط به سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران اظهار کرد: نظارت روزانه و مستمر بر روی محصولات پروتیینی از بدو ورود تا زمان عرضه در میادین و بازارهای مربوط توسط سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران انجام می گیرد.

وی افزود: به لحاظ فنی و بهداشتی مرغ با وزن حدود 1/6 کیلوگرم تا 1/8 کیلوگرم کیفیت بالاتری نسبت به مرغ های سنگین دارند لذا بیشتر مرغ های عرضه شده در میادین و بازارهای مربوط به سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران زیر دو کیلو وزن دارند.

بنابر اعلام سایت شهر، سرابنشین ادامه داد: در میادین و بازارهای مربوط به سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران برای ارتقاء بهداشت و کیفیت محصولات مواد پروتیینی زنجیره سرد به خوبی رعایت می شود.

وی خاطرنشان کرد: محصولات پروتیینی اعم از گوشت قرمز و مرغ از زمان ورود به میادین و بازارهای مربوط به سازمان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت روزانه و مستمر بر روی محصولات پروتیینی در میادین میوه و تره بار

نظارت روزانه و مستمر بر روی محصولات پروتیینی در میادین میوه و تره بار