مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-12اقتصادي

افزایش ترخیص خودرو از گمرک، به زودی/ روند واردات خودرو تسهیل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی ضیغمی در نشست آنلاین با بیان اینکه از آذرماه سال گذشته موضوع واردات خودرو ابلاغ شد، اظهار کرد: - مهدی ضیغمی با بیان اینکه با ابلاغ قوانین در زمینه استاندارد، گمرک و محیط زیست واردات خودرو تسهیل شده است، گفت: واردکنندگان خودرو ارز مورد نیاز را دریافت کردند و به زودی شاهد ترخیص خودرو های وارداتی بیشتری از گمرک خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی ضیغمی در نشست آنلاین با بیان اینکه از آذرماه سال گذشته موضوع واردات خودرو ابلاغ شد، اظهار کرد: از همان زمان رایزنی ها برای انجام این کار آغاز شد، زیرا مسیر های وارداتی بسته بود و پیش از آن نیز تجربه تحریمی نداشتیم.

وی افزود: مشکلات را نمی توانستیم به سرعت بر طرف کنیم و باید قانون رعایت می شد، به همین دلیل با تمرکز بیشتری پیش رفتیم که نیازمند زمان بود.

سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران خاطرنشان کرد: با قوانین موجود امکان واردات وجود نداشت و دست دولت باز نبود، زیرا این قوانین بر اساس مصوبات مجلس شورای اسلامی تصویب شده بود و تغییر آن کار سختی بود.

ضیغمی گفت: از اول دی ماه 1401 به صورت فراقانونی مقرر شد تا شرایط واردات خودرو تسهیل شود و مقررات استاندارد و گمرک در اردیبهشت ماه امسال به صورت مصوبه ابلاغ شد تا واردات خودرو برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ترخیص خودرو از گمرک، به زودی/ روند واردات خودرو تسهیل شد

افزایش ترخیص خودرو از گمرک، به زودی/ روند واردات خودرو تسهیل شد