مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-02ورزشي

حضور رشته کلیستنیکس آمادگی جسمانی در کیش گیمز


رشته «کلیستنیکس» فدراسیون آمادگی جسمانی در بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز» حضور خواهد داشت و ثبت نام از ورزشکاران مرد و زن به منظور حضور در مسابقات این رشته ورزشی تا 21 خرداد سال جاری صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رشته کلیستنیکس فدراسیون آمادگی جسمانی به منظور برگزاری مسابقات کشوری این رشته ورزشی در بازی های ساحلی کیش کیش گیمز حضور خواهد داشت و علاقمندان مرد و زن ورزشکار می توانند از تمامی استان های کشور جهت حضور در این مسابقات، ثبت نام کنند و شرکت برای عموم آزاد است.

اعلام زمان ثبت نام بهادر رزاقی؛ رییس کمیته کلیستنیکس فدراسیون آمادگی جسمانی با اعلام اینکه رشته کلیستنیکس در چهار شاخه استقامت، قدرت، حرکات نمایشی و یک تکرار بیشینه در بازی های ساحلی کیش کیش گیمز، حضور خواهد داشت، اظهار کرد: مسابقات کشوری کلیستنیکس از 29 خرداد تا یکم تیر ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود و ثبت نام از علاقمندان تا 21 خردادماه صورت می پذیرد.

حضور مجدد بانوان در مسابقات کشوری پس از چند سال وقفه وی با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون استقبال خوبی از سوی علاقمندان به منظور شرکت در مسابقات کشوری کلیستنیکس در بازی بازی های ساحلی کیش کیش گیمز صورت گرفته است، عنوان کرد: مسابقات در بخش بانوان در رشته کلیستنیکس آخرین بار طی سال 97 برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رشته کلیستنیکس آمادگی جسمانی در کیش گیمز

حضور رشته کلیستنیکس آمادگی جسمانی در کیش گیمز