مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-19سياسي

تمامی مددجویان روستایی مازندران تا پایان سال صاحبخانه می شوند


با توجه به اهمیت مسکن محرومین و اولویت کار امداد در این بخش، تا پایان سال نباید هیچ مددجوی فافد مسکن روستایی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، میثم معافی صبح دوشنبه در نشست بخشداری دودانگه اظهار داشت: در مسائل حمایتی بیشتر به جوانان توجه می شود اما، سالمندی نیز مرحله مهمی در دوران زندگی هر فرد است و توجه به آن کمتر از جوانی نیست.

وی افزود: آرامش مستلزم گذر از این دوره نوفقر می تواند این آرامش را متزلزل و اثرات منفی بر روح و روان سالمندان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه 43 هزار خانوار سالمند در مازندران تحت حمایت کمیته امداد هستند گفت: نهادهای حمایتی، مراکز نیکوکاری، شبکه های نیکوکاری و… باید نگاه ویژه به سالمندان، رعایت احترام و حفظ جایگاه آنان و ارائه خدمات و… داشته باشند.

معافی با اشاره به 4 منطقه محروم اشکورات رامسر، سه هزار تنکابن، بخشی از مناطق کجور، پشتکوه ساری (دودانگه) در استان مازندران گفت: اولویت ما با توجه به بیانات رهبری در مسئله عدالت اجتماعی، توزیع عادلانه سرمایه ها ی در اختیار، در تمامی مناطق از دم دست ترین تا دور دست ترین مناطق است.

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران بیان کرد: با توجه به اهمیت مسکن محرومین و اولویت کار امداد در این بخش، تا پایان سال نباید هیچ فافد مسکن روستایی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مددجویان روستایی مازندران تا پایان سال صاحبخانه می شوند

تمامی مددجویان روستایی مازندران تا پایان سال صاحبخانه می شوند