مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-12سياسي

راهکارهای ترغیب سوادآموزان در البرز با جدیت پیگیری می شود


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت: راهکارهای اجرایی به منظور ترغیب و تشویق سوادآموزان با جدیت پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رؤیا عسگرپور پیش از ظهر دوشنبه اولین جلسه کارگروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان البرز با بیان اینکه تحقق اهداف کمی و کیفی مورد انتظار سازمان نهضت سوادآموی در استان نیازمند جلب مشارکت های درون و برون دستگاهی است، اظهار کرد: در سال گذشته تفاهم نامه های خوبی با اداره تعاون، امور عشایر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جهاد کشاورزی، مجمع خیرین و دانشگاه ها داشتیم که منجر به تشکیل بانک اطلاعاتی افراد بی سواد و کم سواد گردید.

وی ادامه داد: مهمترین مانع در تحقق صد در صدی حجم ابلاغی از سوی سازمان، بی انگیزگی جامعه هدف در شرکت در کلاس های سوادآموزی است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به پاداش ها و تشویقات سازمان برای افراد بی سواد که موفق به گذراندن دوره سوادآموزی شوند، تصریح کرد: سال گذشته پاداش قبولی دوره سوادآموزی برای تمام سوادآموزانی که در سال 1399 و 1400 به حسابشان واریز شده است.

وی اذعان داشت: ارائه خدمات اجتماعی از طریق جلب مشارکت سایر دستگاه ها و همچنین امکانات و خدمات قابل ارائه، جهت ترغیب افراد کم سواد و بی سواد را با کمک استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای ترغیب سوادآموزان در البرز با جدیت پیگیری می شود

راهکارهای ترغیب سوادآموزان در البرز با جدیت پیگیری می شود