مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-20پزشكي

تحصیل 7000 دانشجوی خارجی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور


معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تحصیل هفت هزار دانشجوی خارجی در کشور خبر داد و گفت: کیفیت آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل باقری فرد صبح سه شنبه در کارگاه بین المللی سازی آموزش عالی که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ساری در حال برگزاری است؛ گفت: بحث بین المللی بحث کوچکی در آموزش نیست و خوشبختانه کیفیت آموزش در دانشگاه های علوم پزشکی مورد افتخار ما است.

وی با اظهار اینکه پیشرفت های پزشکی امروز یکی از دستاوردهای انقلاب است که حاصل تلاش بسیاری از پزشکان و اساتید است، خاطرنشان کرد: بین المللی سازی صرفاً به معنای گرفتن دانشجوی خارجی نیست و خیلی فراتر از این تصور است.

دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت ادامه داد: همه ما اعتقاد ما این است که برای ورود به حوزه بین الملل باید آموزش ما نیز مطابق با استانداردهای جهانی باشد تا با دیپلماسی علمی با کشورهای دنیا بحث و تبادل نظر کنیم.

باقری فرد مطرح کرد: دیپلماسی علمی یک فن است و باید تمامی دانشگاه های ما آن را بلد باشد و نیاز داریم به افرادی که در این حوزه متخصص باشند.

وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای استاندارد سازی، اعتباربخشی است و باید با اعتبار بخشی آن را نشان دهیم، تاکید کرد: ما به دنبال برنامه اعتبارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 7000 دانشجوی خارجی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور

تحصیل 7000 دانشجوی خارجی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور