مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-18سياسي

وضع اقتصادی مردم باید هم ردیف با وضع اقتصادی مجریان باشد


نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یک شهر برای آباد شدن به امنیت و وضعیت اقتصادی خوب نیاز دارد، گفت: وضع اقتصادی مردم باید هم ردیف مجریان باشد و درکنار آن امنیت هم تأمین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار سردار میرحیدری فرمانده جدید انتظامی استان قم که امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به اینکه خداوند در آیات 125 و 126 سوره بقره از دو عنوان امن و محل گردهمایی برای بیت الله الحرام و شهر مکه یاد می کند، اظهار کرد: حضرت ابراهیم(ع) نیز در پیشگاه خدا دعا کردند که این شهر را شهری امن و اهلش را از رزق و ثمرات خود بهره مند قرار دهد.

وی با بیان اینکه یک شهر برای آباد شدن به امنیت و وضعیت اقتصادی خوب به صورت همزمان نیاز دارد، افزود: وضع اقتصادی مردم باید هم ردیف با وضع اقتصادی مجریان باشد و در کنار آن امنیت هم تأمین شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت گفت: برای تحقق هر کاری چهار شرط لازم است، اول نیت و در پی آن عزم و اراده قوی برای تحقق آن، دوم دعا و توسل مؤمنان، سوم شروع به اقدام از ناحیه مجریان و چهارم همراهی و همکاری دستگاه های دیگر و خود مردمی که آن کار به آنها مربوط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع اقتصادی مردم باید هم ردیف با وضع اقتصادی مجریان باشد

وضع اقتصادی مردم باید هم ردیف با وضع اقتصادی مجریان باشد