مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 15:502023-05-28اقتصادي

رونمایی از محصولات دانش بنیان در نمایشگاه ایران هلث


در حاشیه برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی «ایران هلث»، از محصولات دانش بنیان تولید شده در چهار شرکت دانش بنیان با حضور رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.

- رونمایی از محصولات دانش بنیان در نمایشگاه "ایران هلث" در حاشیه برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث ، از محصولات دانش بنیان تولید شده در چهار شرکت دانش بنیان با حضور رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاویون شرکت های دانش بنیان بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث صندوق نوآوری و شکوفایی، با حضور 24 شرکت دانش بنیان برپا شد و طی آن شرکت های حاضر به ارائه توانمندی ها و دستاوردهای خود در حوزه های پزشکی، دندانپزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و دارو پرداختند.

در حاشیه این رویداد با حضور محمدصادق خیاطیان، رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی از محصولات تولیدشده در شرکت های دانش بنیان رونمایی شد که به این شرح است: دستگاه اسپکتروفتومتر فرابنفش اسپکتروفتومتر یکی از پرکاربردترین دستگاه هایی است که امروزه در بیشتر آزمایشگاه ها برای شناسایی و اندازه گیری ترکیبات آلی و معدنی به کار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از محصولات دانش بنیان در نمایشگاه ایران هلث

رونمایی از محصولات دانش بنیان در نمایشگاه ایران هلث