مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-17فرهنگي

نمایش آثار کیارستمی و کارلوس سائورا در برزیل


سینمای «سائو لوییز» در برزیل برنامه ویژه ای را به نمایش آثار منتخب عباس کیارستمی و کارلوس سائورا، کارگردان مولف سینمای اسپانیا اختصاص داده است.

- سینمای سائو لوییز در برزیل برنامه ویژه ای را به نمایش آثار منتخب عباس کیارستمی و کارلوس سائورا، کارگردان مولف سینمای اسپانیا اختصاص داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این برنامه ویژه از تاریخ 13 تا 24 ژوئن (23 خرداد تا 3 تیرماه) در سینماتئاتر سائو لوییز واقع در شهر فورتالزای برزیل برگزار می شود و ورود و تماشای این آثار برای همه مخاطبان رایگان است.

عباس کیارستمی، فیلمساز ایرانی که به شدت تحت تأثیر نئورئالیسم ایتالیایی قرار گرفت، طی بیش از 40 سال فعالیت، کارنامه حرفه ای درخشانی از خود بر جای گذشت و در بیش از 40 فیلم به عنوان کارگردان، فیلمنامه نویس، تدوینگر، تهیه کننده و فیلمبردار حضور یافت.

چهار فیلم بلند و پنج فیلم کوتاه از این کارگردان در سالن سینمایی قدیمی سائو لوییز برزیل به نمایش گذاشته خواهد شد که از آن جمله می توان به فیلم های خانه دوست کجاست؟ ، زندگی و دیگر هیچ و آثار کوتاه نان و کوچه ، تجربه و مسافر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: عباس کیارستمی بالاتر از چارلی چاپلین، روسلینی و آنتونیونی عباس کیارستمی که از مهم ترین و تاثیرگذارترین سینماگران در سینمای جهان به شمار می آید، چهره شناخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار کیارستمی و کارلوس سائورا در برزیل

نمایش آثار کیارستمی و کارلوس سائورا در برزیل