مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-18سياسي

نگاه ظرفیتی و هم افزایی ارکان حاکمیت دورود در پیشبرد اهداف مؤثر است


معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: نگاه ظرفیتی به دورود و استفاده از آن ها به همراه هم افزایی ارکان حاکمیت با دولت در این شهرستان در پیشبرد اهداف بسیار مؤثر خواهد بود.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: نگاه ظرفیتی به دورود و استفاده از آن ها به همراه هم افزایی ارکان حاکمیت با دولت در این شهرستان در پیشبرد اهداف بسیار مؤثر خواهد بود.

مجید منعمی در مراسم معارفه فرماندار دورود که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: تکلیف مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و دولت به تمامی مسئولین ایجاد امیدآفرینی از طریق تبیین ظرفیت هاست که باید سرلوحه امور قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در شهرستان دورود نیز باید از این منظر کارها دنبال شده و با مردم گفتگو شود.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشور در یک جنگ تمام عیار تبلیغاتی با دشمنان در خارج و داخل کشور قرار دارد همراهی و هم افزایی سایر ارکان حاکمیت با دولت عامل غلبه بر این دشمنان است.

منعمی به تبیین خدمات دولت به عنوان یکی دیگر از تاکیدات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اشاره کرد و افزود: تمامی خدمات دولت در سطح کلان و خرد باید به سمع و نظر مردم برسد چرا که رابطه با مردم و مردمی سازی از این مسیر محقق خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ظرفیتی و هم افزایی ارکان حاکمیت دورود در پیشبرد اهداف مؤثر است

نگاه ظرفیتی و هم افزایی ارکان حاکمیت دورود در پیشبرد اهداف مؤثر است