مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:402023-06-08ورزشي

عطایی: یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد


سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه مقابل لهستان عملکرد خیلی خوبی داشتیم، گفت: تجربه و سرویس های لهستانی ها کار را برای تیم ما سخت کرد و برای تغییر سیستم بازی تلاش کردیم اما در نهایت یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سومین روز رقابت های هفته نخست لیگ ملت ها دو تیم ایران و لهستان در سالن گایشی ناگویای ژاپن به مصاف هم رفتند و در این دیدار که از ساعت 12:30 امروز (پنج شنبه 18 خرداد) برگزار شد ملی پوشان کشورمان سه بر دو مغلوب حریف شدند.

بهروز عطایی بعد از این دیدار عنوان کرد: ایران امروز عملکرد خیلی خوبی را به نمایش گذاشت.

در مسابقه اول برابر ژاپن شروع خوبی نداشتیم و عملکردمان قابل قبول نبود ولی ملی پوشان مقابل لهستان بازی فوق العاده ای انجام دادند و تیم بزرگ لهستان را به چالش کشیدند.

تجربه و سرویس های لهستان کار را سخت کرد عطایی در ادامه تاکید کرد: علی رغم پیروزی در دو ست اول، تجربه و سرویس های لهستانی ها کار را برای ایران سخت کرد.

در کل شاهد دیداری نزدیک بودیم و همه یک بازی با کیفیت را تماشا کردند و هر دو تیم تمام تلاش خود را برای پیروز شدن به کار گرفتند.

ایران نسبت به دیدار قبل عملکرد خیلی بهتری داشت و امیدوارم که این روند رو به رشد در مسابقات آینده نیز ادامه داشته باشد تا به اهداف مد نظرمان دست پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطایی: یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد

عطایی: یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد