مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 21:202023-06-13اقتصادي

51 خانه هلال جدید در استان همدان افتتاح شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از افتتاح تعداد 51 خانه هلال جدید در استان همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد خانه های هلال در استان به 230 خانه رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سنجربگی سه شنبه در آیین افتتاح پروژه های امدادی و عمرانی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: 51 خانه هلال به صورت همزمان در استان افتتاح شد که از این تعداد، 37 خانه هلال روستایی و 14 خانه هلال شهری هستند.

وی با بیان اینکه آموزش های امدادی، ارزیابان اولیه درسوانح و همچنین افزایش سرعت امدادرسانی در سوانح و حوادث از اهداف تشکیل خانه های هلال است، تصریح کرد: استراتژی صلیب سرخ و هلال احمر، محلی شدن خدمات بشردوستانه امدادی است چراکه یکی از فاکتورها در امدادرسانی، سرعت است و باید از زمان طلایی استفاده کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه تغییرات اقلیمی و آب و هوایی که باعث به وجود آمدن حوادث طبیعی مختلفی همچون سیل می شود، عنوان کرد: می توان با همکاری معاونت عمرانی، مدیریت بحران و دفتر امور روستایی استانداری با خانه هلال در روستاها و مناطق شهری اقدامات مؤثری برای پیشگیری از بروز بحران انجام داد در ادامه علیمردان طالبی؛ مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری نیزبا تاکید بر کیفی سازی خانه های هلال خاطرنشان کرد: با همکاری بخشداری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 خانه هلال جدید در استان همدان افتتاح شد

51 خانه هلال جدید در استان همدان افتتاح شد