مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-10پزشكي

گروه تخصصی جراحی ابن سینا به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند


معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروه تخصصی جراحی ابن سینا برای ارائه خدمات تخصصی به بیماران مناطق محروم وارد استان می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروه تخصصی جراحی ابن سینا برای ارائه خدمات تخصصی به بیماران مناطق محروم وارد استان می شود.

مرادعلی پیوند در نشست هماهنگی طرح جامع بهداشت و درمان مهرعلوی، هدف از استقرار این گروه جهادی را ارائه خدمات به بیماران و اقشار آسیب پذیر و تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در استان عنوان کرد و افزود: گروه های جهادی خدمات رایگان درمانی جراحی به بیماران نیازمند، ناهنجاری مادرزادی، جراحی چشم، دندانپزشکی، ناهنجاری فک و صورت، جراحی پلاستیک و ترمیمی، خدمات تخصصی بی هوشی و پرستاری و مددکاری را به صورت رایگان ارایه می دهد.

وی نیت و اهداف مشارکت کنندگان در اردو های جهادی را خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند دانست و اظهار کرد: این گروه جهادی با امیدآفرینی در جامعه و حضور در مناطق محروم و کم برخوردار موجب دلگرمی مردم می شوند.

معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گروه تخصصی جراحی ابن سینا همانند گروه های جهادی دیگر بدون چشم داشت مادی در بین مردم حاضر می شوند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه تخصصی جراحی ابن سینا به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند

گروه تخصصی جراحی ابن سینا به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می کند