مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 00:202023-05-31ورزشي

دبل بهاره هواداران سمنانی پرسپولیس در جشن قهرمانی


هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در سمنان بعد از پیروزی در شهرآورد یکصدویکم با حضور در خیابان های این شهر تا پاسی از شب به شادی و پایکوبی پرداختند.

- "دبل" بهاره هواداران سمنانی پرسپولیس در جشن قهرمانی ایسنا/سمنان هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در سمنان بعد از پیروزی در شهرآورد یکصدویکم با حضور در خیابان های این شهر تا پاسی از شب به شادی و پایکوبی پرداختند.

در پی پیروزی سرخپوشان تهرانی در صدیکمین شهرآورد پایتخت، جمع زیادی از هواداران سمنانی پرسپلیس با در دست داشتن پرچم های این تیم ، سردادن شعار و زدن بوق های ممتد در خیابان های این شهر، پیروزی تیم محبوب خود در دربی خردادماه را جشن گرفتند.

هواداران سمنانی پرسپولیس با حضور در بولوار قائم و معابر پیرامونی این خیابان به شادی پرداختند تا در کنتر از 40 روز دوبار ، قهرمانی تیم محبوب خود را جشن گرفتند تا آنها نیز همچون تیم شان، در جشن و پایکوبی دبل کرده باشند.

هوارداران سرخپوشان با شعارهایی نظیر: بچه ها متشکریم ، پرسپولیس قهرمان میشه خدا می دونه حق شه تشویق بازیکنان و کادر فنی موفق این تیم و.

با هواداران رقیب به کری خوانی پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ پرسپولیس تهران در یک صدویکمین شهرآورد پایتخت و در فینال جام حذفی کشور با شکست، استقلال رقیب سنتی خود، به فاصله چند هفته از قهرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبل بهاره هواداران سمنانی پرسپولیس در جشن قهرمانی

دبل بهاره هواداران سمنانی پرسپولیس در جشن قهرمانی