مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:402023-05-31سياسي

اژه ای: مجرمی که قابل اصلاح است باید اصلاح شود نه حذف و طرد


وقتی جرمی واقع می شود ما نباید صرفاً به علت تامه و نهایی وقوع آن جرم توجه کنیم بلکه باید به سایر علل و مقدمات وقوع جرم نیز عنایت داشته باشیم و در راستای پیشگیری و اصلاح از آن ها نیز اقدامات و ترتیبات مقتضی را به عمل آوریم.

- محسنی اژه ای: وقتی جرمی واقع می شود ما نباید صرفاً به علت تامه و نهایی وقوع آن جرم توجه کنیم بلکه باید به سایر علل و مقدمات وقوع جرم نیز عنایت داشته باشیم و در راستای پیشگیری و اصلاح از آن ها نیز اقدامات و ترتیبات مقتضی را به عمل آوریم.

رییس قوه قضاییه گفت: در مواجهه با مجرمی که قابل اصلاح است باید بنا را بر اصلاح او بگذاریم نه حذف و طرد او؛ باید از لغزش همه نیروهای انسانی در همه دستگاه ها پیشگیری به عمل آوریم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای صبح امروز چهارشنبه 10 خرداد طی سخنانی در همایش ملی ربع قرن پیشگیری از وقوع جرم؛ دستاوردها و چشم اندازها که به همت سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد، ضمن تبریک میلاد موفورالسرور حضرت علی بن موسی الرضا (ع) اظهار کرد: امروز عظمت، قدرت، استقلال، بازدارندگی، خودباوری و خوداتکایی جمهوری اسلامی ایران از جهاتی بی مانند و بی مثال است و بخش مهمی از این امر مرهون مجاهدت های نیروهای مسلح کشور است و من به شما سرداران اسلام و مدافعان امنیت کشور ارادت قلبی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: مجرمی که قابل اصلاح است باید اصلاح شود نه حذف و طرد

اژه ای: مجرمی که قابل اصلاح است باید اصلاح شود نه حذف و طرد