مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 19:502023-06-14سياسي

همدان بیشترین متقاضی طرح نهضت ملی مسکن را دارد


معاون عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن از سیاست های آیت الله رییسی است که مطابق آن باید 49 هزار واحد شهری و حمایتی در همدان ساخته شود گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فرزاد تیموری عصر امروز در آیین کلنگ زنی 11 هزار واحد مسکونی همدان با بیان اینکه پیش از آغاز طرح نهضت ملی مسکن در استان و در دولت قبل 5 هزار و 800 نفر در اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده بودند اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن از سیاست های آیت الله رییسی است که مطابق آن باید 49 هزار واحد شهری و حمایتی در همدان ساخته شود.

وی با بیان اینکه همدان با 27 هزار نفر ثبت نامی بیشترین متقاضی را در استان دارد افزود: برای تامین زمین مورد نظر جهت ساخت مسکن در همدان، 680 هکتار از اراضی منطقه شورین در نظر گرفته شده است.

معاون عمرانی استانداری همدان با بیان اینکه پس از اعلام به شورای عالی شهرسازی و تایید آنها این الحاق صورت گرفت گفت: با این توضیح که متاسفانه به دلیل وجود معارض و برخی مشکلات الحاق این اراضی به همدان لغو شد.

وی یادآور شد: پس از این اتفاق شورای عالی معماری و شهرسازی اجازه داد استان اراضی دیگری را معرفی کند از همین رو 140 هکتار از اراضی استانداری به این طرح اختصاص داده شده و نقشه های آن به همراه استعلامات لازم اخذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان بیشترین متقاضی طرح نهضت ملی مسکن را دارد

همدان بیشترین متقاضی طرح نهضت ملی مسکن را دارد