مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 19:302023-06-16حوادث

جزییات انهدام تیم اشرار مسلح به روایت فرمانده انتظامی


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از عملیات اطلاعاتی گسترده پلیس در دستگیری 4 نفر از عوامل اصلی باند اشرار مسلح در واکنش سریع ماموران انتظامی شهرستان هامون خبر داد.

- سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با انجام کار دقیق اطلاعاتی مشخص شد تیمی از اشرار مسلح با خودرو های پژو حامل مهمات جنگی به قصد ضربه زدن به امنیت و انجام عملیات خرابکارانه در سطح استان فعال شده اند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: از همان لحظات ابتدایی، تیم هایی متشکل از نیروهای اطلاعاتی، سپاه و انتظامی، رصد، تعقیب و مراقبت این تیم از اشرارمسلح را در دستور کار قرار دادند.

 سردار جلیلیان گفت: اعضای این تیم مسلحانه که با خودرو پژو بدون پلاک در یکی از منطقه شهرستان هامون در حال تردد بودند متوجه حضور ماموران شده و درگیری مسلحانه آغاز و سپس به سمت روستاهای شهرستان هامون متواری می شوند.

وی در ادامه افزود: در ادامه عملیات اشرار مسلح در یکی از روستاها محاصره و با آتش سنگین نیروهای امنیتی روبه رو شده که درجریان  این درگیری 2 نفر شرور مسلح به هلاکت می رسد.

   سردار جلیلیان تصریح کرد: در پاکسازی منطقه درگیری و در اقدام به موقع و کار اطلاعاتی گسترده ماموران انتظامی موفق شدند 4 نفر از عوامل مرتبط با این تیم اشرار مسلح رل شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات انهدام تیم اشرار مسلح به روایت فرمانده انتظامی

جزییات انهدام تیم اشرار مسلح به روایت فرمانده انتظامی