مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:452023-06-08سياسي

رسیدگی به پرونده اخلال در فروش آردهای یارانه ای توسط رییس دستگاه قضا در مازندران


رییس قوه قضاییه در ادامه رویکرد عملگرایانه، آسیب شناسانه و مسئله محور خود در رأس دستگاه قضا، در راستای صیانت از حقوق عامه و مقابله با فساد، - به گزارش  خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای، در سفر به به مازندران ادامه رویکرد عملگرایانه، آسیب شناسانه و مسئله محور خود در رأس دستگاه قضا، در راستای صیانت از حقوق عامه و مقابله با فساد، شخصاً در دادگستری کل استان مازندران حاضر شد تا بر روند رسیدگی به پرونده ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه ای در بازار آزاد، نظارت کند.

آردهای یارانه ای چگونه به سرقت می رفتند؟ طبق توضیحات و گزارشاتی که در این جلسه از ناحیه مقامات قضایی استان مازندران و بازپرس پرونده ارائه شد، دو متهم پرونده، در مقام صادرکننده حواله از ناحیه یک شرکت خصوصی، آرد ها را به واحد های خبازی تخصیص می دادند و در این اثناء با مشارکت متهمین دیگر، مبادرت به صدور حواله های صوری و غیر واقعی و مکرر، می کردند تا بتوانند بخشی از آرد های تخصیص یافته را در بازار آزاد به فروش برسانند.

در این پرونده، غیر از شیوه صدور حواله های صوری و غیر واقعی و مکرر، شیوه دیگر کشف شده در خصوص ارتکاب بزه، اخذ آرد های یارانه ای از واحد های خبازی و فروش آن با قیمت چندین برابر به بازار آزاد بوده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده اخلال در فروش آردهای یارانه ای توسط رییس دستگاه قضا در مازندران

رسیدگی به پرونده اخلال در فروش آردهای یارانه ای توسط رییس دستگاه قضا در مازندران