مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-09سياسي

رونمایی از موشک فتاح بسترساز امیدآفرینی در جامعه است


رونمایی از موشک فتاح بسترساز امیدآفرینی در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه های نماز جمعه این هفته خمین با اشاره به اهمیت رعایت تقوا و نظم در همه بخش های جامعه گفت: همه امور جامعه باید در نظم و انضباط کامل باشد و هر جامعه ای که در آن تقوا و رعایت نظم در آن حاکم شود می تواند موفقیت های بزرگ کسب کند.

امام جمعه خمین افزود: دین اسلام برای انسان سازی و پیشرفت و تکامل بشریت آمده و بی بند و باری، فحشاء و بی تقوایی مورد تأیید دین اسلام نیست ولی امروز غربی ها و جبهه استکبار به دنبال هرج و مرج است و در راستای اهداف خود از هر ابزاری استفاده می کند.

وی با بیان اینکه امید به آینده و نشاط اجتماعی پیش نیاز توسعه پایدار است، گفت: دشمن امید ملت ایران را به آینده آماج حملات خود قرار داده است.

میر صادقی با تأکید بر اینکه امنیت یکی از مؤلفه های امید است که به برکت وجود جوانان و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به بهترین شکل در کشور ایجاد شده، گفت: امنیت پایه رشد و توسعه در کشور است تا امید در کشور گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه کارآمدی نظام اسلامی امید در جامعه را افزایش می دهد و نظام اسلامی در عرصه های مختلف کارآمدی خود را نشان داده است، گفت: ضعف در کارآمدی اقتصادی با رویگردانی و کم توجهی از مؤلفه های دینی و کم کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از موشک فتاح بسترساز امیدآفرینی در جامعه است

رونمایی از موشک فتاح بسترساز امیدآفرینی در جامعه است