مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-11اجتماعي

فعالیت بیش از 190 خانه هلال در خوزستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از فعالیت 197 خانه هلال شهری و روستایی در سطح استان با هدف افزایش سطح تاب آوری اجتماعی در حوادث و بحران ها و ایجاد آمادگی عمومی خبر داد.

- وحید شعبانی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تلاش هستیم با راه اندازی خانه های هلال در سراسر استان خوزستان، زمینه را برای گسترش آموزش های همگانی امداد و کمک های اولیه و آمادگی در برابر مواجهه با مخاطرات در مناطق کمتر برخوردار و افزایش میزان تاب آوری اجتماعی دربرابر بلایای طبیعی و غیرطبیعی را فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: 58 خانه هلال شهری و 139 خانه هلال روستایی در استان خوزستان فعالیت دارند که همه ارکان این مراکز از نیروهای داوطلب انتخاب و همه اقدامات توسط اعضا و داوطلبان برنامه ریزی و اجرا می شود.

در این خانه ها که به مثابه یک شعبه کوچک هلال احمر هستند، واحدهای جوانان، امداد و نجات، آموزش و داوطلبان به ارائه خدمات گوناگون عام المنفعه و بشردوستانه می پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان عنوان کرد: سوانحی که در سال های اخیر در استان خوزستان تجربه شده است از نظر گستردگی حوزه جغرافیایی نشان داده که مشارکت جوامع محلی در بهبود عملکرد دستگاه های امدادرسان بسیار تاثیرگذار و مثمر ثمر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 190 خانه هلال در خوزستان

فعالیت بیش از 190 خانه هلال در خوزستان