مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:502023-05-28سياسي

کدام سازمان ها به شفاف سازی اطلاعاتشان تمایلی ندارند؟


دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در ‫نخستین جلسه این کمیسیون در سال جاری که با حضور اعضاء در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، - دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در ‫نخستین جلسه این کمیسیون در سال جاری که با حضور اعضاء در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از اتصال بیش از ‬دو هزار دستگاه، سازمان عمومی و خصوصی به سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت مطبوعاتی، فرشاد مهدی پور، دبیر کمیسیون ضمن ارایه گزارش از روند اجرای قانون و توضیحات درخصوص تصمیم گیری الزام آور برای دستگاه هایِ بی توجه به قانون اظهار کرد: بیش از دو هزار دستگاه و سازمان عمومی و خصوصی به سامانه برخط برای پاسخگویی و ارایه اطلاعات به مردم متصل شده اند اما برخی موسسات مثل تعدادی از شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا و انجمن های صنفی و موسسات اقتصادی به اجرای قانون و اتصال به سامانه متمرکز آن توجهی ندارند.

به گفته مهدی پور، نظارت بر اجرای قانون و نحوه پاسخگویی به درخواست های اطلاعات مردم جزو مهمترین برنامه های دبیرخانه کمیسیون است.

دبیر کمیسیون با تاکید بر اینکه آموزش کاربران دستگاه ها و سازمان های پیوسته و آگاه سازی عمومی درخصوص نحوه دسترسی به اطلاعات، نقش ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام سازمان ها به شفاف سازی اطلاعاتشان تمایلی ندارند؟

کدام سازمان ها به شفاف سازی اطلاعاتشان تمایلی ندارند؟