مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-07سياسي

آغاز نمایشنامه خوانی «ما» با اثری از بهرام بیضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران، نخستین برنامه از سلسله نشست های نمایشنامه خوانی «ما» با نمایشنامه خوانی محمد رحمانیان از «مجلس شبیه؛ - سلسله نشست های نمایش نامه خوانی کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران با عنوان ما با نمایشنامه ای از بهرام بیضایی و نمایشنامه خوانی محمد رحمانیان آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان تئاتر ایران، نخستین برنامه از سلسله نشست های نمایشنامه خوانی ما با نمایشنامه خوانی محمد رحمانیان از مجلس شبیه؛ ذکر مصائب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین نوشته بهرام بیضایی برگزار می شود.

این نمایشنامه خوانی روز شنبه 20 خرداد 1402 ساعت 17 در عمارت خانه تئاتر به آدرس خیابان سمیه، بعد از نجات اللهی، پلاک 260 برگزار می شود.

سلسله نشست های نمایشنامه خوانی ما توسط کانون نمایشنامه نویسان و مترجمان خانه تئاتر و به دبیری رحیم رشیدی تبار تا پایان سال 1402 به صورت شنبه های اول و سوم هر ماه برگزار می شود.

در این رویداد فرهنگی هنری، نمایشنامه ها توسط خود نمایشنامه نویس خوانش و به صورت صوتی و تصویری ثبت و ضبط می شود که به علت نبود بهرام بیضایی، رحمانیان این نمایشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نمایشنامه خوانی «ما» با اثری از بهرام بیضایی

آغاز نمایشنامه خوانی «ما» با اثری از بهرام بیضایی