مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-05حوادث

حریق سحرگاهی انبار موادغذایی در شیراز اطفاء شد


رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از وقوع حریق گسترده در انبار مواد غذایی، خشکبار و عطاری در خیابان تیموری خبر داد و گفت: عملیات اطفاء باحضور 30 آتش نشان با موفقت انجام شد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان آتش نشانی شیراز، از وقوع حریق گسترده در انبار مواد غذایی، خشکبار و عطاری در خیابان تیموری خبر داد و گفت: عملیات اطفاء باحضور 30 آتش نشان با موفقت انجام شد.

هادی عیدی پور در تشریح جزییات این حادثه به خبرنگاران گفت: ساعت 3 و 45 دقیقه بامداد دوشنبه 15 خرداد، وقوع حریق در یک انبار موادغذایی به سامانه 125 اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه پس از اعزام اولین تیم و ارزیابی اولیه، نیروهای آتش نشان از هشت ایستگاه به محل اعزام شدند، گفت: با توجه به محل حادثه که خیابان تیموری، در مرکز تجاری مسکونی شیراز بود، خودروهای اطفایی سنگین و نیمه سنگین به محل گسیل شد.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: این حادثه در یک انبار موادغذایی، مملو از کالاهای خشکباری و عطاری به وسعت 200 مترمربع حادث شده و آتش در حال گسترش به مناطق اطراف بود.

عیدی پور با بیان اینکه آتش سوزی با سرعت عمل آتش نشانان قبل از سرایت به منازل و مغازه های اطراف اطفا شد، افزود: محل حادثه یک ساختمان دوطبقه بوده که به عنوان انبار از آن استفاده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق سحرگاهی انبار موادغذایی در شیراز اطفاء شد

حریق سحرگاهی انبار موادغذایی در شیراز اطفاء شد