مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-15اقتصادي

رشد 47 درصدی تولید ایران پوپلین نسبت به سال 99


به گفته مدیرکل صنعت معدن و تجارت گیلان، هم اکنون ایران پوپلین با تیم جدید مدیریتی با تعمیرات اساسی و راه اندازی برخی از تاسیسات و امکانات به 47 درصد افزایش تولید نسبت به سال 1399 دست یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیمور پورحیدری امروز در بازدید و نشست بررسی وضعیت فعالیت ایران پوپلین در شرکت ایران پوپلین اظهار کرد: ایران پوپلین شناسنامه و هویت صنعتی گیلان است، مردم گیلان خاطرات خوشی را با شرکت ایران پوپلین دارند و منتظرند این شرکت با احیاء و نوسازی ماشین آلات به حداکثرفعالیت و اشتغال خود برسد.

  وی با بیان اینکه تولید انواع پارچه خام از 2 هزار و 100 تن به شش هزار تن در سال رسیده است، گفت: هم اکنون این شرکت با تیم جدید مدیریتی با تعمیرات اساسی و راه اندازی برخی از تاسیسات و امکانات به 47 درصد افزایش تولید نسبت به سال 1399 دست یافته است.

  مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان گیلان با اعلام آمادگی حمایت مستمر کارگروه رفع موانع تولید برای کمک به ایران پوپلین افزود: قطعاً با مدیریت و حمایت ویژه دغدغه مندان حوزه تولید، شرکت ایران پوپلین به هویت و ماهیت برند خود دست خواهد یافت و ماهم از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

  پایان پیام/84008


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 47 درصدی تولید ایران پوپلین نسبت به سال 99

رشد 47 درصدی تولید ایران پوپلین نسبت به سال 99