مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 10:202023-06-18بين الملل

هشدار وزیر دفاع عراق به ترکیه: حاکمیت خط قرمز ماست


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، العباسی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره روابط عراق و عربستان به شبکه الحدث عربستان گفت که ما در عالی ترین سطح با سعودی هماهنگی امنیتی، - ثابت العباسی وزیر دفاع عراق شنبه شب در واکنش به حملات مکرر ترکیه به شمال کشورش گفت: حاکمیت خط قرمزماست، در زمینه حمله ترکیه باید گفتگو کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، العباسی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره روابط عراق و عربستان به شبکه الحدث عربستان گفت که ما در عالی ترین سطح با سعودی هماهنگی امنیتی، اطلاعاتی و آموزشی داریم.

وزیر دفاع عراق درخصوص مسائل داخلی کشورش نیز گفت: هرگز اجازه وجود سلاح خارج از کنترل دولت را نخواهیم داد و بازگشت آوارگان به مناطق آزادشده نیز یکی از اولویت های دولت است.

العباسی در بخش دیگری از این گفتگو به اردوگاه الهول در سوریه اشاره کرد و افزود که این اردوگاه به کانون گروهک تروریستی تبدیل شده و یکی از نگرانی های بغداد به شمار می رود.

وی افزود: هر کشوری باید اتباع خود را از این اردوگاه خارج کند تا اردوگاه الهول به طور کامل بسته شود.

بغداد اخیرا صد ها تبعه خود را از اردوگاه الهول بازگرداند و هفته گذشته نیز میزبان یک کنفرانس امنیتی بود و در آن از کشور های جهان خواست پذیرای اتباع خود از این اردوگاه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر دفاع عراق به ترکیه: حاکمیت خط قرمز ماست

هشدار وزیر دفاع عراق به ترکیه: حاکمیت خط قرمز ماست