مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 19:402023-06-14سياسي

اهدا جهیزیه فوری به زوج های مددجو در ایلام


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از امروز تا 30 خرداد ماه زوجهای مددجویی که مدارک ازدواج خود را در این فرصت تحویل دفاتر کمیته امداد دهند در همان روز کالاهای جهیزیه دریافت می کنند.

- رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از تحویل فوری کالاهای جهیزیه به زوجهای مددجو به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی ع و فاطمه س خبر داد و گفت: به این مناسبت فرخنده کمیته امداد استان ایلام در تمام شهرستانها تمهیداتی را فراهم کرده است.

  وی افزود: از امروز تا 30 خرداد ماه زوجهای مددجویی که مدارک ازدواج خود را در این فرصت تحویل دفاتر کمیته امداد دهند در همان روز کالاهای جهیزیه خود را دریافت می کنند.

  مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: برای تحقق این مهم در تمام شهرستانها در انبارهای کمیته امداد کالاهای جهیزیه به مقدار کافی تهیه شده تا به صورت فوری به زوجهای مددجوی واجد شرایط اهدا شوند.

طاهری تصریح کرد: از آنجاییکه بخشی از هزینه های تأمین جهیزیه خانواده های مددجو و نیازمند از طریق مشارکت و کمک های مردم نوع دوست تأمین می شود از افراد نیکوکار می خواهیم به منظور ترویج و تشویق بیشتر قشر جوان به امر ازدواج در تهیه جهیزیه برای زوجهای نیازمند مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا جهیزیه فوری به زوج های مددجو در ایلام

اهدا جهیزیه فوری به زوج های مددجو در ایلام