مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-03اقتصادي

تشدید بازرسی های مشترک در بازار همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از تشدید بازرسی های مشترک خبر داد و گفت: اولویت بازرسی ها در بازار کالاهای اساسی از بازار مرغ و گوشت تا نانوایی ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، اسداله ربانی مهر  ظهر امروز در جمع خبرنگاران در جلسه اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان همدان ضمن تاکید بر تشدید طرح نظارت و بازرسی از بازار اظهار کرد: ️در چند ماه اخیر بازرسی های مشترک از بازار همدان چند برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل تعزیرات استان به حوزه بازار و اصناف ورود خوبی داشته که قابل تقدیر است افزود: اولویت بازرسی ها در بازار کالاهای اساسی از بازار مرغ و گوشت تا نانوایی ها، میوه فروشی ها، هتل و رستوران ها انجام می شود .

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان خاطرنشان کرد: تقویت نظارت ها کمک بزرگی به تثبیت قیمت و جلوگیری از فعالیت بعضی  دلالان و واسطه گران در بازار است.

وی با تاکید بر اینکه ️اجرای طرح خالص فروشی شیرینی در قنادی ها با هدف خدمت بیشتر به مردم و حمایت از حقوق مصرف کنندگان و همه شهروندان است ادامه داد: در صورت مشاهده تخلف دستگاه های نظارتی برخورد قانونی می کنند.

ربانی مهر یادآور شد: براساس طرح خالص فروشی، باید هزینه جعبه شیرینی با هر وزن و اندازه به صورت جدا محاسبه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بازرسی های مشترک در بازار همدان

تشدید بازرسی های مشترک در بازار همدان