مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 18:002023-06-20سياسي

دانشگاه سمنان در جست و جوی شتاب دهی به جذب دانشجویان خارجی و کاهش صندلی های خالی


رییس دانشگاه سمتان از شتاب دهی به سیاست جذب دانشجویان خارجی به عنوان یکی از هدفگذاری مهم این دانشگاه نام برد.

- دانشگاه سمنان در جست و جوی "شتاب دهی به جذب دانشجویان خارجی و کاهش صندلی های خالی" ایسنا/سمنان رییس دانشگاه سمتان از شتاب دهی به سیاست جذب دانشجویان خارجی به عنوان یکی از هدفگذاری مهم این دانشگاه نام برد.

دکتر سیف الله سعدالدین در نشست با اصحاب رسانه این استان اظهار کرد: دانشگاه سمنان در حال حاضر دارای 200 دانشجوی بین الملل است اما این تعداد قابل پذیرش نیست و برای افزایش قابل توجه آن برنامه ریزیرشده است.

وی از عزم این دانشگاه برای افزایش دانشجویان خارجی به 10 درصد خبر داد و افزود: در حال حاضر دانشگاه سمنان به عنوان دانشگاه مادر استان دارای 14 هزار دانشجو است و در تلاشیم که در یک برنامه چهار ساله سهم دانشجویان بین الملل را در دانشگاه به 10 درصد برسانیم.

رییس دانشگاه سمنان با بیان اینکه وزارت علوم دانشگاه های بزرگ را موظف به افزایش دانشجویان بخش بین الملل کرده ادامه داد: دانشجویان خارجی فعلی دانشگاه سمنان عمدتا از کشورهای سوریه، عراق، لبنان و افغانستان هستند.

وی با اشاره به برنامه این دانشگاه برای یک مرکز رشد در مهدیشهر تصریح کرد: افتتاح مرکز رشد و احداث مرکز جامع کارگاهی ذیل پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه سمنان در جست و جوی شتاب دهی به جذب دانشجویان خارجی و کاهش صندلی های خالی

دانشگاه سمنان در جست و جوی شتاب دهی به جذب دانشجویان خارجی و کاهش صندلی های خالی