مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 22:552023-06-10اقتصادي

137 طرح کشاورزی در آذربایجان غربی آماده بهره برداری شد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 137 طرح کشاورزی در این استان با 537 میلیارد تومان هزینه، آماده بهره برداری در هفته جهاد کشاورزی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خسرو شهبازی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص تشریح برنامه های بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی در استان افزود: بخش عمده اعتبار هزینه شده برای طرح های افتتاحی شامل سرمایه گذاری مردمی و 55 میلیارد تومان اعتبار دولتی و 64 میلیارد تومان تسهیلات بانکی است.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ها برای یک هزار و 232 طرح اشتغال زایی می شود، اضافه کرد: 16 هزار و 500 خانوار از عوائد این طرح ها بهره مند می شوند.

شهبازی ادامه داد: این طرح ها به صورت عمده در بخش های مختلف تولیدات گیاهی و دامی، صنایع تبدیلی، تکمیلی و آب و خاک آماده بهره برداری شده است.

رییس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی اظهار کرد: افتتاح کشتارگاه صنعتی ارومیه یکی از این پروژه هاست که با تکنولوژی روز دنیا منطبق است و با 290 میلیارد تومان هزینه آماده بهره برداری شده که با افتتاح آن، برای 200 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

110 پروژه همزمان با هفته جهاد کشاورزی در آذربایجان غربی افتتاح می شود شهبازی تاکید کرد: همچنین 110 پروژه از مجموع 137 پروژه آماده افتتاح بخش کشاورزی استان، در زیر بخش مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

137 طرح کشاورزی در آذربایجان غربی آماده بهره برداری شد

137 طرح کشاورزی در آذربایجان غربی آماده بهره برداری شد