مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-07سياسي

مشمولان ماده 29 قانون انتخابات تا 25 خرداد فرصت استعفا دارند


رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: آخرین مهلت قبول استعفای مدیران استانی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، 25 خرداد ماه 1402 است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سید هادی طباطبایی ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار کرد: آخرین مهلت قبول استعفای مشمولان ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، 25 خرداد ماه 1402 است و قبول استعفا بعد از مدت تعیین شده، جهت ثبت نام و اعلام داوطلبی مورد پذیرش نخواهد بود.

رییس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه با هرگونه جانبداری و سوء استفاده از امکانات دولتی توسط عوامل اجرایی و مدیران استانی و شهرستانی برخورد خواهد شد، اظهار کرد: مجموع عوامل و دست اندرکاران ستاد انتخابات استان خراسان رضوی، خود را بر اساس شرع و قانون موظف به برگزاری انتخابات سالم و بی طرفانه می دانند.

وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات اسفند ماه امسال، بر ضرورت تبیین اهمیت حضور و مشارکت مردم در انتخابات و نیز رعایت اصل امانت و بی طرفی از سوی مجریان و ناظران تاکید کرد.

عدم اعلام قطعی برای الکترونیکی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی   معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در خصوص الکترونیکی شدن انتخابات مجلس، اظهار کرد: هم اکنون قانونی در مجلس در حال تصویب است که یک هشتم انتخابات الکترونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشمولان ماده 29 قانون انتخابات تا 25 خرداد فرصت استعفا دارند

مشمولان ماده 29 قانون انتخابات تا 25 خرداد فرصت استعفا دارند