مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-07ورزشي

دیدار نایب رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری با خسروی وفا و حمایت از فدراسیون ایران


اسامه الشفار نایب رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری امروز طی سفری یک روزه با مسوولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه سواری دیدار و گفت وگو داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نایب رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری و رییس کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا جهت دیدار با مسوولان کمیته ملی المپیک ایران امروز صبح به تهران آمد.

اسامه الشافر با حضور در کمیته ملی المپیک با محمود خسروی وفا و سیدمناف هاشمی رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک و رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری دیدار و گفت وگو داشت.

در این نشست پیرامون تعاملات کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان با اتحادیه جهانی و کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا موضوعاتی مطرح شد.

اسامه الشفار رییس کنفدراسیون دو چرخه سواری آسیا پس از این نشست در گفت وگویی اظهار داشت: سپاسگزارم از کمیته ملی المپیک ایران برای میزبانی این نشست و تبریک ویژه ای دارم به اسدی به خاطر موفقیت در انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری ایران.

ما به طور کامل در کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا از این فدراسیون حمایت کامل داریم و تعاملات خوبی را با این فدراسیون خواهیم داشت.

در خصوص انتخابات این فدراسیون نیز باتوجه به حضور نماینده فدراسیون جهانی در جلسه حمایت خود را از برگزاری این انتخابات داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نایب رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری با خسروی وفا و حمایت از فدراسیون ایران

دیدار نایب رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری با خسروی وفا و حمایت از فدراسیون ایران