مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-21بين الملل

رسانه عبری: اکنون در میان یک انتفاضه فلسطینی قرار داریم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه یسراییل هیوم در گزارشی که ساعاتی بعد از عملیات در شهرک عیلی واقع در شمال رام الله منتشر شد اعتراف کرد، - یک رسانه صهیونیست اعتراف کرد، امروز اسراییل دقیقا در کانون یک انتفاضه بزرگ فلسطینی قرار دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه یسراییل هیوم در گزارشی که ساعاتی بعد از عملیات در شهرک عیلی واقع در شمال رام الله منتشر شد اعتراف کرد، اسراییل اکنون در کانون یک انتفاضه قرار دارد.

این رسانه عبری زبان به نقل ماییر اندور رییس سازمان ماگور که ادعا می کند از قربانیان تروریسم حمایت می کند، نوشت: بعد از افزایش شمار کشته شدگان اسراییلی در برهه اخیر، باید رسما اعتراف کنیم که با یک انتفاضه روبرو هستیم.

این شخصیت صهیونیست افزود: ما در برابر یک انتفاضه فراگیر قرار داریم، گرچه تشکیلات خودگردان و رسانه ها رسما آن را اعلام نکرده اند، اما گلوله ها و سلاح های فلسطینیان بر وجود آن صحه نهاده است.

یسراییل هیوم در عین حال ادعا کرد کابینه اسراییل هیچ کاری را در این زمینه انجام نداده و منفعلانه در برابر آن قرار گرفته است.

در این بین مخالفان کابینه نتانیاهو هم در اظهار نظر های خود ضمن انتقاد از عملکرد نتانیاهو خواستار انجام عملیات نظامی گسترده در کرانه باختری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه عبری: اکنون در میان یک انتفاضه فلسطینی قرار داریم

رسانه عبری: اکنون در میان یک انتفاضه فلسطینی قرار داریم