مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 20:102023-06-03سياسي

رونمایی از پوستر های بزرگترین رویداد رسانه ای ملی و بین المللی در چالوس


برای نخستین بار در سطح کشور، از سه پوستر جشنواره بزرگ رسانه ای اعم از استانی، خزر و کشورهای حاشیه خزر که در ماه های شهریور، آبان و آذرماه سال جاری در شهرستان چالوس برگزار می شود، - ایسنا/مازندران برای نخستین بار در سطح کشور، از سه پوستر جشنواره بزرگ رسانه ای اعم از استانی، خزر و کشورهای حاشیه خزر که در ماه های شهریور، آبان و آذرماه سال جاری در شهرستان چالوس برگزار می شود، رونمایی شد.

این آیین که در فرمانداری چالوس برگزارشد، علی قاسمی فرماندار این شهرستان از قیام 15 خرداد به عنوان بسترساز انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: قیام مردم در این روز منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با نام امام راحل تداعی پیدا می کند، افزود: امام صرفا یک شخصیت تاریخی نبود بلکه تاریخ ساز بود.

فرماندار چالوس تصریح کرد: ازسال 1357 تا کنون بسیاری از تحولات جهان و منطقه حول و حوش انقلاب اسلامی بوده است.

امام راحل نماد استکبار ستیزی قاسمی از امام به عنوان نماد استکبار ستیزی و یک پارچگی یاد کرد و افزود: سیره امام در مسیر انقلاب بسیار راهگشا است.

وی در ادامه به سه رویداد مهم رسانه ای در چالوس اشاره کرد و یادآور شد: این شهرستان با توجه به رسانه های متعددی که دارد ظرفیت برگزاری چنین رویدادهای مهمی را هم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر های بزرگترین رویداد رسانه ای ملی و بین المللی در چالوس

رونمایی از پوستر های بزرگترین رویداد رسانه ای ملی و بین المللی در چالوس