مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-13اقتصادي

افت قیمت مسکن ادامه دارد/ کاهش 20 درصدی در شمال تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرشید ایلاتی در مورد وضعیت بازار مسکن، اظهار داشت: روند کاهش قیمت مسکن آغاز شده و در کشور ادامه دار خواهد بود، - کارشناس حوزه مسکن با اعلام اینکه روند قیمت مسکن در چند هفته اخیر نزولی بوده است، گفت: قیمت مسکن در مناطق شمالی شهر تهران در چند هفته اخیر افت 20 درصدی را تجربه کرده و روند نزولی قیمت ها در بازار مسکن ادامه دار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرشید ایلاتی در مورد وضعیت بازار مسکن، اظهار داشت: روند کاهش قیمت مسکن آغاز شده و در کشور ادامه دار خواهد بود، البته قیمت مسکن در مناطق شمالی شهر تهران در چند هفته اخیر افت 20 درصدی را تجربه کردند.

وی افزود: علاوه بر رکود حاکم بر معاملات خرید و فروش، ثبات قیمتی که امروز در کشور شاهد هستیم، موجب شده تا شاهد کاهش قیمت مسکن باشیم و به نظر می رسد که از التهابات بخش اجاره مسکن نیز کاسته خواهد شد.

کارشناس حوزه مسکن با اشاره به فضاسازی ها مبنی بر موقت بودن کاهش قیمت مسکن، گفت: با توسعه ساخت و ساز ها در طرح نهضت ملی مسکن به صورت بنیادین بازار مسکن منتظر عرضه های انبوه مسکن خواهد ماند که همین موضوع عامل مؤثری برای تداوم ثبات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت قیمت مسکن ادامه دارد/ کاهش 20 درصدی در شمال تهران

افت قیمت مسکن ادامه دارد/ کاهش 20 درصدی در شمال تهران