مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-13ورزشي

کسب 12 مدال برتر رقابت های قهرمانی هانمادانگ کشور توسط تکواندوکاران کردستان


تیم های تکواندو بانوان و آقایان استان کردستان در مسابقات هانمادانگ آزاد قهرمانی کشور موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، شانزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آزاد هانمادانگ کشور در گروه بانوان و آقایان با حضور بیش از 1600 تکواندوکار طی 4 روز برگزار شد.

718 تکواندوکار در گروه بانوان و 883 تکواندوکار در گروه آقایان به نمایندگی از استان های سراسر کشور به مدت 6 روز در خانه تکواندو تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

  این مسابقات در آیتم های نوپی آپچاگی، مومدولیو چاگی رکوردی، تیو یوپ چاگی، سون نال کیوکپا، جوموک کیوکوپا، سون نال سرعتی، چند جهت، پال کیوکپا، جوموک سرعتی، یوپ چاگی سرعتی و دولگه چاگی و پومسه استاندارد و ابداعی برگزار شد.

در روز نخست رقابت های آقایان و در بخش مسابقات توپی آپچاگی گروه سنی 13 تا 15 سال آکام شریفی تکواندوکار شایسته کردستانی توانست جایگاه نخست و مدال زرین طلا را کسب کند.

همچنین در بخش مسابقات تیویوپ چاگی گروه سنی زیر 13 تا 15 سال متین عظیمی دیگر نماینده استان کردستان موفق به کسب عنوان دوم و مدال نقره شد.

در نتایج مسابقات بخش پومسه ابداعی رده سنی کمتر از 18 سال نیز تیم استان کردستان متشکل از متین عظیمی، محمد قادری و ژیار لطفی با بدست آوردن سکوی نخست صاحب نشان زرین طلا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 12 مدال برتر رقابت های قهرمانی هانمادانگ کشور توسط تکواندوکاران کردستان

کسب 12 مدال برتر رقابت های قهرمانی هانمادانگ کشور توسط تکواندوکاران کردستان