مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:512023-06-01پزشكي

تولید «اسباب بازی»؛ نیازمند رویکردهای حمایتی


کارشناسان علوم اجتماعی، ارتباطات انسانی و روان شناسان عقیده دارند که بازی یکی از روش های طبیعی و مؤثر برای کودکان است تا آنها را در فعالیت هایی که سبب کسب مهارت و ورزیدگی شان برای مقابله با مشکلات زندگی می شود، یاری دهد.

بر همین اساس، کودکان به واسطه بازی هایی که انجام می دهند، تلاش می کنند تا احساسات، اضطراب ها و ناکامی های خود را بروز دهند و در عین حال، توفیقات جدیدی را نیز تجربه کنند.

همه کودکان به بازی نیاز دارند و جنب وجوش طبیعی حین بازی سبب می شود تا مهارت های مختلفی در آنها تقویت شود.

بازی به ویژه در افزایش مهارت های حرکتی اهمیت بسیاری دارد و توجه به بازی و لوازم بازی یا همان اسباب بازی ها در کودکان بر پایه همین ضرورت، یکی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود.

اگر بپذیریم که بازی در رشد اجتماعی کودکان و مهارت های زندگی آنها تأثیرات بسزایی دارد، باید قبول کنیم که اسباب بازی ها نیز لوازمی هستند که آنها را در راه رسیدن به این اهداف یاری می دهند؛ از این رو، توجه به نوع اسباب بازی ها و شرایط آنها امر مهمی است که باید به آن توجه شود.

تولید اسباب بازی؛ نیازمند رویکردهای حمایتی علی احمدی، فعال حوزه بازی و اسباب بازی با توضیح پیرامون مکانیزم بازی های فکری و سرگرمی های سازنده و اهداف ساخت آن گفت: اسباب بازی ها در پرورش فکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید «اسباب بازی»؛ نیازمند رویکردهای حمایتی

تولید «اسباب بازی»؛ نیازمند رویکردهای حمایتی