مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 07:202023-06-15اقتصادي

مبارزه با قاچاق کالا باید فرهنگ سازی شود


معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید فرهنگ سازی شده و به صورت مردمی باآن برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان سید علی مهاجر عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: رشد تولید با ایجاد انگیزه و امیدبخشی به تولیدکنندگان و بخش خصوصی محقق می شود و برای تحقق این انگیزه و امید می بایست با قاچاق کالا مبارزه کرد.

وی تصریح کرد: برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، جریمه های سنگین و آتش زدن آن محصول کالا می تواند در کاهش قاچاق کالا تاثیر مستقیم داشته باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با بیان اینکه مردمی کردن هر فعالیت با موفقیت همراه خواهد بود خاطرنشان کرد: با استفاده از تشکل ها و ظرفیت مردمی می توان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق بود و زمانی که اطلاعات و آگاهی مردم در این زمینه افزایش پیدا کند ناخودآگاه پای کار آمده و از هرگونه قاچاق جلوگیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: آگاهی بخشی، فرهنگ سازی و مردمی کردن مبارزه در گام های اول مبارزه با قاچاق کالا بوده و سپس باید با هرگونه جرم در این حوزه برخورد قاطع شود.

مهاجر گفت: در این راستا قرارگاهی تشکیل شده و مجرمان بنا به نوع جرم و سابقه ای که دارند جریمه و مجازات می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با قاچاق کالا باید فرهنگ سازی شود

مبارزه با قاچاق کالا باید فرهنگ سازی شود