مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 20:152023-05-31سياسي

مشکلات قضایی اراضی موات عسلویه رفع می شود


معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل کشور گفت: مشکلات قضایی اراضی موات در محدوده شهرستان عسلویه رفع می شود.

- ایسنا/بوشهر معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل کشور گفت: مشکلات قضایی اراضی موات در محدوده شهرستان عسلویه رفع می شود.

غلامعباس ترکی چهارشنبه 10 خرداد در نشست بررسی مشکلات قضایی اراضی موات در محدوده شهرستان عسلویه اظهار کرد: کسب رضایتمندی مردم مهمترین اصل برقراری حقوق عامه در نظام اسلامی است.

وی با اشاره به رأی هیئت هفت نفره واگذاری زمین در سال 1373 مبنی بر موات اعلام شدن بیش از هفت هزار هکتار از اراضی محدوده شهرستان عسلویه و چالش های حقوقی بعد آن افزود: این رأی در سال 1393 قطعی اعلام شد اما در خصوص مستثنیات این رأی با توجه به تصرفات و مالکیت اهالی محدوده ابهاماتی وجود داشت.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل گفت: طی سالیان گذشته دعاوی متعددی در مراجع قضایی مورد رسیدگی قرار گرفته است اما به لحاظ اینکه ساز و کار رسیدگی به تصمیمات و اعتراض به آرای هیئت های هفت نفره متفاوت از رسیدگی در محاکم قضایی است این موضوع به صورت حل نشده در این مدت باقی ماند.

ترکی با بیان اینکه تعیین تکلیف این موضوع یک مسئله چند وجهی و چند ضلعی است، افزود: این موضوع به دستگاه های مختلفی نظیر منابع طبیعی، سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات قضایی اراضی موات عسلویه رفع می شود

مشکلات قضایی اراضی موات عسلویه رفع می شود