مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:542023-05-31سياسي

حضور مسؤولان وزارت علوم در منزل شهید علی صدقی


جمعی از مسوولین وزارت علوم از جمله معاون اداری مالی و مدیریت منابع و مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران با خانواده شهید صدقی دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، در ادامه دیدارهای مسئولین وزارت علوم با خانواده شهدا و ایثارگران ستاد این وزارت، علی خطیبی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع و منوچهر رشادی مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران با حضور در منزل شهید علی صدقی پدر بزرگوار همکار شاغل در ستاد وزارت علوم آقای یوسف صدقی، با خانواده این شهید والا مقام دیدار کردند.

معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در این دیدار گفت: هم به عنوان مسئول و هم به عنوان یک شهروند باید تلاش کنیم قدردان شهدا و خانواده آنان باشیم و به جد اعتقاد دارم امنیت و آرامش امروز کشور حاصل خون پاک شهدا است.

علی خطیبی تاکید کرد: در مقابل ایثارگری شهدا همه مسئول هستیم و در روز قیامت باید نسبت به عملکرد خود برای تحقق آرمان شهدا پاسخگو باشیم.

منوچهر رشادی مشاور وزیر علوم در امور ایثارگران نیز گفت: دیدار جمع محدودی از مدیران و کارکنان وزارت علوم با خانواده شهدا به نمایندگی از خانواده بزرگ این وزارت است و همه ما با همکاری با یکی از اعضای خانواده شهدا در محل کار افتخار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مسؤولان وزارت علوم در منزل شهید علی صدقی

حضور مسؤولان وزارت علوم در منزل شهید علی صدقی