مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-01بين الملل

واکنش غضبناک صهیونیست ها به حل یکی از پرونده های پادمانی ایران


سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی امروز به حل وفصل یکی از پرونده های پادمانی ایران از سوی آژانس انرژی اتمی واکنش غضبناکی نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لیور حیات (Lior Haiat) سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه با انتشار پیامی توییتری به حل و فصل یکی از پرونده های تحقیقاتی آژانس بین المللی انرژی اتمی در ایران واکنش نشان داد.

در پیام توییتری سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در این خصوص آمده است: بسته شدن پرونده پادمانی سایت مریوان ایران توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی مایه نگرانی شدید است.

لیور حیات بر خلاف گزارش دیروز آژانس بین المللی انرژی اتمی در این باره ادعا کرد: توضیحات ارائه شده از سوی ایران پیرامون وجود مواد هسته ای در سایت، قابل اعتماد یا از نظر فنی امکان پذیر نیست.

خبرگزاری رویترز دیروز چهارشنبه اعلام کرده بود که مطابق با 2 گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی که به رؤیت این رسانه رسیده است، نهاد ناظر بین المللی مذکور تنها برخی از تجهیزات نظارتی که در اصل بر اساس توافق هسته ای سال 2015 در محل هایی قرار داده شده بودند را دوباره نصب کرده است (تجهیزات نظارتی که ایران سال گذشته و به دنبال ادامه نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل از سوی آمریکا و تداوم انفعال اروپا در ارتباط با برجام، دستور حذف آن ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش غضبناک صهیونیست ها به حل یکی از پرونده های پادمانی ایران

واکنش غضبناک صهیونیست ها به حل یکی از پرونده های پادمانی ایران