مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:352023-05-31اجتماعي

مسابقات مناظره دانش آموزی در استان یزد برگزار شد


مسابقات مناظره دانش آموزی طرح «گسترش سواد آبی» با محوریت «حفاظت از منابع آب های زیرزمینی و مدیریت مصرف آب» برگزار شد.

- ایسنا/یزد مسابقات مناظره دانش آموزی طرح گسترش سواد آبی با محوریت حفاظت از منابع آب های زیرزمینی و مدیریت مصرف آب برگزار شد.

این رقابتها ویژه دانش آموزان پایه یازدهم دوره دوم متوسطه استان یزد در سال تحصیلی 1402-1401 با همکاری مشترک شرکت سهامی آب منطقه ای یزد به عنوان کارفرما، اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان مجری و سازمان جهاددانشگاهی یزد تحت عنوان مشاور اجرا و با تقدیر و اهدای جوایز به تیم های برتر به کار خود پایان داد.

فاطمه حسینی زاده مدیر طرح داناب و نیز طرح گسترش سواد آبی استان در گفت وگو با ایسنا در این رابطه تصریح کرد: این دوره از رقابت ها برای دومین سال در سطح استان در دو گروه دختران و پسران با شعار مناظره، فرصتی برای یادگیری برگزار شد.

به گفته وی، هدف از اجرای این برنامه دانش افزایی و آگاهی بخشی در خصوص بحران های آبی پیش روی استان و اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف آب در تمامی بخش ها از طریق به چالش کشیدن اطلاعات آبی مناظره کنندگان بود.

حسینی زاده عنوان کرد: در فرآیند برگزاری این دوره از مسابقات، 98 تیم از 14 منطقه آموزشی استان نام نویسی کرده و پس از انجام آزمون علمی، 16 تیم از هر گروه انتخاب و به رقابت با یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات مناظره دانش آموزی در استان یزد برگزار شد

مسابقات مناظره دانش آموزی در استان یزد برگزار شد