مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-17اقتصادي

افزایش 20 درصدی یارانه مددجویان تا 80 هزار تومان


قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل گفت: یارانه مددجویان کمیته امداد 20 درصد و به ارزش 80 هزار تومان به ازای هر نفر افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشید موفق در چهاردهمین جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: این افزایش 20 درصد برای افرادی که بیش از 70 درصد یارانه خود را در قالب کالابرگ خرید کنند اعمال خواهد شد که در این زمینه امیدواریم در شهرهای مختلف اطلاع رسانی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تا 31 خرداد ماه مدیران شهرستانی باید برای رفع نقص پرونده مددجویانی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند اقدام کنند.

قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل افزود: امیدواریم با این اقدامات و حمایت هایی که نهادهای انقلابی از ساخت مسکن مددجویان انجام می دهند تا آخر شهریورماه بخشی از واحدهای مسکونی تکمیل شده آماده بهره برداری شود.

موفق بیان کرد: در قالب برنامه خودکفایی خانواده های تحت پوشش نیز پرونده یک هزار و 926 مددجو در اولویت حمایت و رسیدن به نقطه خودکفایی قرار گرفته تا خروج این خانواده ها را از چتر حمایتی کمیته امداد شاهد باشیم.

وی با تاکید بر جذب اعتبارات به شکل منابع مردمی در کمک و مساعدت به نیازمندان تصریح کرد: در کنار تاکید بر توسعه منابع مردمی باید از هرگونه تعهد مازاد بر منابع ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی یارانه مددجویان تا 80 هزار تومان

افزایش 20 درصدی یارانه مددجویان تا 80 هزار تومان