مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:502023-05-29سياسي

فراخوان جشنواره عکس و فیلم موبایلی «رویش» در قم اعلام شد


سازمان بسیج هنرمندان استان قم جشنواره استانی عکس و فیلم موبایلی «رویش» را برای نوجوانان دختر و پسر 10 الی 15 سال برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سازمان بسیج هنرمندان استان قم فراخوان جشنواره استانی عکس و فیلم موبایلی رویش ویژه نوجوانان دختر و پسر استان قم در سنین 10 الی 15 سال را برگزار می کند.

دسته اول موضوعات این جشنواره اجتماعی شامل احترام به پدر، مادر یا خدمت رسانی به همسایه یا اهل محل و غیره، دسته دوم اجتماعی شامل امر به معروف، اقامه نماز، احترام به یکدیگر، نهی از منکر، صرفه جویی، دسته سوم شهید و شهادت شامل معرفی شهید محل، وصیت نامه شهید، پدر شهدا، مادر شهدا و غیره، دسته سوم خانواده شامل کمک به پدر و مادر، از خود گذشتگی، مهربانی، نظم در خانه، انجام کارهای خانه وغیره و دسته چهارم مدرسه شامل احترام به معلم، فعالیت های فرهنگی، بسته معیشتی، همدلی، سرود ، نماهنگ و غیره می شود.

همچنین بخش ویژه این جشنواره به موضوعات عفاف وحجاب شامل چشم پاکی ،صداقت، امانتداری، چادر نماز، چادر، محرم و نامحرم اختصاص یافته پاست.

قالب آثار شامل فیلم کوتاه، کلیپ، گزارش ویدیویی، عکس پوستر و عکس نوشته است و مهلت ارسال آثار تا 20خرداد ماه درنظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره عکس و فیلم موبایلی «رویش» در قم اعلام شد

فراخوان جشنواره عکس و فیلم موبایلی «رویش» در قم اعلام شد