مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-04بين الملل

اطلاعات جدید درباره مرگ مشکوک عامل موساد در ایتالیا


چند روز پس از مرگ مشکوک یک عامل موساد در این حادثه حالا یک رسانه اسراییلی می گوید این افسر بازنشسته 50 ساله موساد، در منطقه صنعتی لومباردی ایتالیا مشغول انجام یک ماموریت ضدایرانی بوده است.

- چند روز پس از حادثه مشکوک واژگونی یک قایق تفریحی حامل عوامل اطلاعاتی اسراییل و ایتالیا در شمال ایتالیا، رسانه های اسراییلی و ایتالیایی می گویند در این حادثه یک عامل موساد در ایتالیا که مشغول ماموریتی ضدایرانی در منطقه بوده، کشته شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، کانال 12 اسراییل در گزارشی اعلام کرد ارز شیمونی افسر بازنشسته 50 ساله موساد که در حادثه واژگونی قایق تفریحی کشته شده، در حال انجام ماموریتی در منطقه لومباردی ایتالیا بود که قابلیت های تسلیحات غیر متعارف ایران را هدف قرار می داد.

رسانه های اسراییلی روز جمعه گزارش دادند که در این حادثه 4 نفر از جمله ارز شیمونی ، مامور بازنشسته موساد در کنار 2 افسر اطلاعاتی ایتالیایی دیگر و همسر روس تبار صاحب قایق کشته شدند.

سازمان اطلاعات اسراییل (موساد) نیز پیشتر تایید کرده بود که یکی از عوامل آن در این حادثه کشته شده، اما به چند و چون ماموریت او منطقه اشاره ای نشده بود.

هفته گذشته، رسانه های ایتالیایی اعلام کردند که یک قایق توریستی در دریاچه ماگیوره ایتالیا بنا بر گزارش ها به دلیل طوفان ناگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات جدید درباره مرگ مشکوک عامل موساد در ایتالیا

اطلاعات جدید درباره مرگ مشکوک عامل موساد در ایتالیا