مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-15سياسي

وزیر کشور: برگزاری باشکوه انتخابات مهم ترین اولویت کشور است


انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از اراده ملت است چرا که نظام شکل گرفته در ایران، نظامی مبتنی بر آرای عمومی است که در قانون اساسی نیز تبلور پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، وزیر کشور گفت: برگزاری باشکوه انتخابات مهم ترین اولویت کشور محسوب می شود چرا که حضور حداکثری در انتخابات لازمه اقتدار ملی و تثبیت کننده امنیت کشور است.

احمد وحیدی روز پنجشنبه در شورای اداری خراسان شمالی اظهار کرد: ه حضور حداکثری در انتخابات لازمه اقتدار ملی و تثبیت کننده امنیت کشور است.

وی تصریح کرد: ایجاد رضایت و سرمایه اجتماعی از کارکردهای همه دستگاه است و باید خواست های مردم را با تمام توان دنبال و به نتیجه مطلوب رساند.

وزیر کشور بیان کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از اراده ملت است چرا که نظام شکل گرفته در ایران، نظامی مبتنی بر آرای عمومی است که در قانون اساسی نیز تبلور پیدا کرده است.

برگزاری راهپیمایی اربعین با محوریت مردم وی در ادامه راهپیمایی اربعین را فرصتی مغتنم برای همگرایی جهان اسلام خواند و خاطر نشان کرد: پیاده روی اربعین از مباحث مهم نظام است و باید ستاد این حرکت مهنوی فعال باشد.

وحیدی ادامه داد: مسوولان باید در برگزاری باشکوه پیاده روی اربیعن مشارکت کنند و این راهپیمایی با محوریت مردم س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: برگزاری باشکوه انتخابات مهم ترین اولویت کشور است

وزیر کشور: برگزاری باشکوه انتخابات مهم ترین اولویت کشور است